2012. április 2., hétfő

Megint egy idézettel kezdődött :)

Nagy Gabriella Nagy Anikó





‎"...A messzeségben, ott, 
hol domborúl a Csendes Óceán
S mint órjás cet csillog a tenger háta,
Ott képzellek el zöld sziget

és zöld árnyékaid, -
Hol többé semmi sincs. 

Ott ferdén fordul el
A föld a semmiség felé. 

Vigyél el még oda.
Még hazát is találok ott

a vég előtt,én hontalan.
Jöttöm hirére tán 
Akiről álmodék, elémbe fut. 
Már várnak ott... s ez jól esik.
Igy lesz-e, mondd? 

- Felelj rá, hogyha tudsz."


Igen..."S egy ujj mutat az ég felé,
hogy ott az én utam, mégiscsak ott,
Mert jó valék.
Mert rossz nem tudtam lenni... "



s.csendes éjben jutalmam 
szelíd álom lesz, 
angyalok kísérnek benne,
melengetve karol a szeretet...


Test, Szellem, s a Lélek ölén
forrón szeretve éled a remény...


s szárnyal az éjben szabadon, tisztán
mert látja, hogy nem fakó a holnap,
szentjánosbogárba ütközve kacag
fülében fülemülék vígan dalolnak



Pirkadatában érinti a hajnalt,
édes kicsi fülemüle szólam,
aranyló búzamezők felett,
újra megérintve az Eget!


s az égen a tűzben égő huncut csillagot,
mi csak neked és nekem büszkén felragyog,
s vidáman fúj a sötét felhőkbe,
majd kifulladva bebújik a Hold óvó ölébe

Beragyogva így az egész világot, 
az Esthajnal csillag csodás látomása, 
s Mi öleljük bent az Örökkévalóságot 


így kívánva egymásnak csodás álmot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése